Судова система в Україні потребує термінових змін

Віктор Каспрук

Третя Українська Республіка

Відновлення демократії, яке відбувається в Україні, ставить перед нами завдання необхідності термінової зміни в нашій державі потворної судової системи, яка не має й наближеного відношення до справедливого і неупередженого судочинства.

Адже люди, які були вмонтовані в режим януковичів продовжують, як і раніше, тримати під своїм контролем роботу судів, прокуратури і міліції. А це, у свою чергу означає, що репресивна система, створена за роки президенства Віктора Януковича, продовжуватиме й надалі перемелювати людські долі, показуючи цим українському народу, хто є хазяїном в домі.

Необхідно визнати, що закладена ще у часи правління Леоніда Кучми система «правосуддя», яка приймала рішення на користь тих, хто мав владу, або міг за необхідне йому рішення добре «віддячити», стала одним із головних стовпів режиму Януковича, котрий розглядав правосуддя, як інструмент знищення непокірних «донецькій» владі людей.

Тому, після остаточної перемоги Єврореволюції правникам, які відчувають свою відповідальність за формування прозорої і некорумпованої судової системи в Україні, потрібно об’єднатися в розробці юридичних документів, котрі б відповідали міжнародним зразкам, і які нададуть правову основу для проведення люстрації в судовій системі, прокуратурі, міліції і ДВС. І вони мають працювати над створенням дієвих інструментів для притягнення корумпованих суддів до відповідальності за винесення неправосудних рішень.

Якщо цього не зробити, то судова система України, що фактично перетворилася на організоване злочинне угрупування по винесенню завідомо неправосудних рішень, продовжуватиме і далі діяти, як і раніше в часи режиму януковичів. Коли усі вищі контролюючі судові інстанції цієї системи не відновлюють законність, а узаконюють неправосуддя, і цим стають співучасниками злочинів при винесенні рішень, які протирічать українському законодавству.

Адже у більшості випадків невідповідність судового рішення чинному законодавству видно із тексту самого рішення. А винесення завідомо незаконного рішення може слугувати доказом притягнення, у такому випадку, до кримінальної відповідальності судді, який пішов на такий злочин.

Власне, мова мала б іти про ініціювання новою українською владою розробки такого міжнародного юридичного механізму, котрий би дозволяв притягнути до відповідальності суддю-злочинця, який свідомо виносив незаконні рішення, на території будь-якої країни, де він може тільки з’явитися. І це потрібно мотивувати міжнародній спільноті тією небезпекою, яку несе подібна псевдо судова система.

Адже на прикладі неправосудних рішень українських судів можна наочно показати, наскільки небезпечною є судова система, яка виконувала політичні замовлення своїх хазяїв «пресуючи» політичних опонентів режиму.

Рішення таких суддів-перевертнів легітимізували дії міжнародних злочинців, котрі правили Україною з лютого 2010 року, планомірно проводячи геноцид власного народу. При цьому створивши з великої європейської країни гулагівську резервацію та сприяючи уникненню від покарання за злочини проти людяності персон, за якими давно вже плаче Гаага.

Парадоксом української судової системи стало те, що суддів, за діяння яких на них немає де і проби ставити, за режиму Януковича сприймали в Україні, як визначних юристів, в супереч текстам їхніх судових рішень, які яскраво свідчать про всю потворність і злочинність їхньої нібито правоохоронної діяльності.

Такого типу судові системи існують у всіх пострадянських країнах (за винятком хіба що держав Балтики), і є стовпами диктатур, не ліквідувавши які ці диктатури не зламати. А будь-яка диктатура – це загроза всьому цивілізованому світу і виконавців волі цих диктатур повинна відторгати вся демократична спільнота.

Якщо ж нині в Україні залишити судову і виконавчу систему, прокуратуру і міліцію, які обслуговували усі ці довгі 4 роки «донецьку» владу, без змін (або провести лише косметичні зміни), то це означатиме ніщо інше, як намагання зберегти у недоторканому вигляді умови для безкарного пограбування народу та держави, які були закладені злочинною владою Януковича.

Проте перемога українського народу над кримінально-олігархічним режимом на чолі із колишнім зеком і вихідцем із лав корумпованої номенклатури КПСС Януковичем, забезпечення стабільного переходу до демократичного розвитку за економічними, політичними, правовими та соціальними стандартами життя Європейського Союзу сприятиме остаточному звільненню нашої країни від злочинців на владних посадах.

Головне питання – це створення умов, які б унеможливили повторення того, щоб у подальшому держава і надалі наділяла суди, прокуратуру, податкову службу і всілякі спецслужби правами надлюдини.

Держава покликана захищати своїх громадян, їхнє життя, права і майно. А перебування в пеніціарних закладах не має у ХХІ столітті перетворюватися на піддавання людей подобі середньовічних тортур.

Держава має слугувати інтересам громадянин України, а не навпаки. А безмежний тиск на людину, намагання поламати її волю є прямим порушенням зобов’язань Української держави перед своїми громадянами.

Підсумком президенства Януковича стало те, що в Україні процвітає хабарництво, корупція і безмежів’я, так званих, правоохоронних органів, які часто працювали у тісній зв’язці із криміналітетом.

По суті, уся судова система в Україні за Януковича була побудована за старим радянським зразком використання методів ЦК КПСС. А всі політично вмотивовані та контроверсійні судові рішення приймалися на Банковій.

Таким чином: щоб розірвати замкнуте коло судового і прокурорського безмежів’я необхідно не лише змінити корумповану диктаторську владу, а й подолати корупцію, прийняти нову Конституцію і взяти для України за зразок європейську демократію.

Існує закон України «Про судоустрій і статус суддів», котрий досить чітко регламентує діяльність суддів, визначає їх відповідальність – від дисциплінарної і до кримінальної за неналежне виконання своїх посадових обов’язків та вчинення не правових дій. Існують Вища кваліфікаційна комісія суддів України, Вища рада юстиції, Комітет Верховної Ради України з питань верховенства права та правосуддя. Трикратне дублювання контролю за діяльністю суддів мало б надійно захистити суспільство від судових репресій та рекету… Але не в існуючій системі мафіозного держаного механізму з законами кругової поруки, кумівства та «омерти».

До того часу, поки існує кругова порука між чиновниками, суддями і прокурорами та силовиками в цілому, притягнути до відповідальності суддю, котрий приймає неправосудні рішення практично неможливо.

Доки існує корупційно-мафіозний механізм, котрий лише імітує державу Україна, жодні контрольні механізми стосовно суддів чи інших владних чиновників не можуть працювати в принципі.

Потрібно не просто «перезавнтажити» політичну владу, а повністю змінити державний механізм – провести його реінжиніринг. Тим більш, що окрім тотальної корумпованості він не може бути ефективним ще й з суто технічних причин – державний механізм побудований за функціональним принципом відстав від життя на двісті років і навіть за найчеснішої та найдемократичнішої влади не здатен ефективно працювати в XXI столітті.

Можна сказати, що у часи президента Януковича суди були практично неконтрольованими. А відмова від довіри конкретному судді або звернення до прокуратури, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Вищої ради юстиції, Комітету Верховної Ради України з питань верховенства права та правосуддя із заявами про упереджене ведення судового процесу не спрацьовували.

Наразі необхідна юридична наступальна ініціатива населення, жителів конкретних населених пунктів України, яка б зафіксовувала неправомірну діяльності конкретних суддів місцевих судів.

Однак для того, щоб виправити українську судову катастрофу необхідно підключення всієї юридичної спільноти, яка зацікавлена у тому, щоб якнайшвидше домогтися відповідальності суддів за свою діяльність на вже в існуючому правовому полі.

В перехідний період після завершення Єврореволюції необхідно терміново призупинити виконання протиправних судових рішень, котрі виносилися в Україні проти громадян, котрі боролися з репресивним диктаторським режимом та інших громадян України репресованих мафіозним держаним механізмом.

Для цього потрібно, щоб всі судові рішення, стосовно котрих є дані про їх можливу неправосудність і (в першу чергу) стосовно громадян, котрі боролися з репресивним диктаторським режимом, були автоматично призупинені.

У подальшому всі ці неправосудні рішення мусять бути переглянуті, уповноваженою Спеціалізованою Юридичною комісією, яка матиме повноваження їх відміняти і виносити рішення стосовно суддів, котрі приймали неправосудні рішення.

Таким чином: необхідно у короткий термін ініціювати створення Спеціалізованої Вищої юридичної комісії та Комісії з експертиз і аналізу спірних судових рішень, які будуть покликані нарешті навести необхідний порядок в вітчизняному судочинстві і таким чином повернути довіру громадян до роботи українських судів.

kaspruk@hotmail.com

Advertisements
Опубліковано у Uncategorized | Теґи: , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s